Czary dla żywiołu Woda
Początkujący
Mżawka - najsłabszy i najbardziej podstawowy czar z tego żywiołu. Użytkownik lekko potrząsa ręką, a po chwili na przeciwnika spada lekki deszczyk lekko do osłabiając.
Rosa w porze letniej/szron w porze zimowej - Słabo rani przeciwnika oraz powoduje chwilowe odrętwienie przeciwnika przeciwnika. Skuteczność jego czarów zostaje zmniejszona o połowę na jeden post.
zimny deszcz - Powoduje chwilowe odrętwienie zadając mu lekkie obrażenia. Odrętwienie również trwa jeden post.
Normalny
Mocny deszcz - czar powodujący średnie obrażenia. użytkownik podnosi rękę do góry a na przeciwnika spada deszcz
Deszcz ze śniegiem - Unieruchamia przeciwnika pozbawiając go możliwości uniknięcia 2 kolejnych ataków. Zadaje mu małe obrażenie. Unieruchomienie trwa dwa posty
Wodny bicz - średnio rani przeciwnika. Pchamy ręce do przodu a w przeciwnika zostaje wystrzelony atak.
Mistrzowska
latem Ulewa/Grad w zimie - Użytkownik szybko kieruje obie ręce do nieba a na przeciwnika spada atak. O silnej precyzji. (
Latem Wodospad/ zimą lawina - Atak mieszany zadaje liczne obrażenia unieruchomiejąc przeciwnika na 3 posty. Użytkownik zwija ręce w Pięści po czym błyskawicznie je otwiera wznosząc do góry.
Tsunami - Jeden z najsilniejszych ataków. Użytkownik ukośnym ruchem rąk przyzywa olbrzymie pokłady wody, które spadają na przeciwnika zadając mu rozmaite uszkodzenia.
osiągnąć siłę dwa razy większa od podstawowej (w nawiasie)
Ogień zasłona dymna - atak powoduje zasłonięcie widoku. Trwa jeden post. (oślepienie na jeden post)
Żar- użytkownik wystrzeliwuje z rąk strumień rozżarzonych kamieni, które uderzają w przeciwnika i ranią go.
|